maandag 25 november 2013

Inspectie

Mijn stageschool, De Wingerd Terhagen, heeft op 22 Juni 2009 inspectie gehad.

Hierin is het vak wereldoriëntatie bekeken en hebben hiervoor een voldoende gekregen.
Wat staat er nu juist in het verslag:
Hun sterke punt hiervoor was de samenwerking tussen de leerkrachten om een evenwichtig aanbod voor wereldoriëntatie te realiseren. Ze moesten nog werken aan het zoeken naar en het uitwerken van alternatieve evaluatievormen om vorderingen in kaart te brengen. Ik heb met mijn mentor hierover gesproken en ook al is het ondertussen allemaal goedgekeurd ze zijn volop nog alternatieven aan het uitwerken om zo te zien wat nu juist het beste is. Ik heb dus geluk gehad dat het allemaal in orde was voor W.O.. Ik kon ook niet meteen een alternatief vinden maar wie weet komt dit nog aan bod in de volgende lessen en dan kan ik misschien wel een alternatief voorstellen.

Het verslag van de inspectie heb ik gevonden op volgende site: 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten