maandag 25 november 2013

Stage dag 1

De eerste stagedag moest ik een les geven over verkeer, het onderwerp was laat je zien want de leerlingen hadden de volgende vrijdag een fluo fotoshoot. Ik had het erg moeilijk om hiervoor een les te maken, vele dingen werden al in het vorige jaar gezien en ik moest toch enkele nieuwe dingen aanbrengen!? Ik heb dus heel veel opzoekwerk gedaan, zo had ik een werkbundel in elkaar gestoken. Ik dacht dat ik alles juist vermeld had en toch leuke opdrachten voor de leerlingen gemaakt had. Ik ben volledig klaar om de les te geven en sta dus stevig in mijn schoenen, ik geef de les en dan…

Alles ging mis, eerst en vooral mocht ik van mijn leerkracht niet op straat gaan wandelen omdat het aan het regenen was en de les verliep niet zoals ik het in mijn hoofd had. Ik heb dus heel wat commentaar moeten verwerken, en ja, ik kan tegen kritiek maar dit was te veel om te verwerken, zo zakte de moed dus in mijn schoenen
Hierdoor begon ik aan elke les W.O. te twijfelen en begon ik mezelf als leerkracht in vraag te stellen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten