maandag 25 november 2013

Aanpassing tijdens de stage

Na het hoekenwerk zou ik dus de verwerking ervan doen en de poster en het verhaal maar:
Doordat de leerlingen ofwel te weinig tijd hadden om de vragen op te lossen of het voor een derde leerjaar te veel vragen waren, heb ik mijn lessen moeten aanpassen. Ik heb ervoor gezorgd dat de leerlingen individueel nog extra informatie hierover konden vinden en heb hen daarna per 5 de verwerking laten doen. Daarna heb ik dit klassikaal besproken, dat heeft mijn 2 lessen ingevuld en daardoor heb ik de poster en het verhaal niet gedaan. Mijn mentor zag dit als een goed punt, ik kan me dus aanpassen aan de noden van de leerlingen. Langs de andere kant had ik wel eens willen zien hoe ze dit verwerkt hadden in hun poster en in hun verhaal. Deze les is dus wel positief verlopen, hierdoor heb ik weer zin gekregen om lessen W.O. te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten